Thursday, April 28, 2011

هل قرأت كتاب-FLUID POWER WITH APPLICATIONS-‎ ؟



هو بالفعل كتاب جيد وتم نشر الاصدار السابع منه في
‏ 2008
إذا أردت الاطلاع عليه فغالبا ستجد طبعات اقدم منه كالطبعه الرابعه
‏1997
او الخامسه
‏2000 في مكتبات كليات الهندسه وقد تجد منه علي النت وإن كنت انا لم أجد
المهم انك إذا بحثت عنه في النت في جوجل مثلا فستجد موقع
WWW.PEARSONHIGHERED.COM
في نتائج البحث وتجد انه يتحدث عن الطبعه السابعه والجديد فيها ومحتويات الكتاب وإشتماله علي موضوع برنامج الاوتميشن ستديو
أرجوا من يجد الطبعه السابعه او ما قبلها يراسلني برابط التحميل علي
ENG_HYD@YAHOO.COM
أتمني ان اجد مهندسين إيجابيين يساعدونني في نشر هذا الكتاب للجميع لأنني وجدت الطبعه الرابعه والخامسه ولكن هاردكوبي
ووجدت انه كتاب مبدع ومفيد جدا وأتمني ان يدرس في كليات الهندسه
والله الموفق

1 comment:

  1. Anonymous12/5/11

    والله يا بشمهندس انا كمان زيك هموت ولاقيه على النت بس على فكرة انا درست الكتاب ده فى الكلية عندى بس الطبعة السادسة ... هو فعلا كتاب هايل و مفيد جدا وانا هموت و اجيبه على الكمبيوتر عندى بس انا قلبت النت كله عليه و مش لاقيه فيا ريت لو انت كمان لقيته تراسلنى على البريد ده (ehab_habieb@yahoo.com)

    ReplyDelete